halo


Haalloo! Jag har ju varit lite dålig på att uppdatera, men har varit busy. På fredagen var det repition till konfirmationen och på lördagen konfirmerades jag dårå. Det gick sjukt bra och sedan var det fest såklart på kvällen. Det var grymt kul, hann tillochmed bada i underkläderna, haha.
Sedan igår var det gudstjänst och alla konfirmander var tvungna att vara där, kl.9.30, gissa om man var trött? DÖÖÖH?! Men sen drog vi in till stan och jag hitta en söt rosa kofta från gina.

men nu har ni hört lite kort om min helg och nu måste jag dra till ... skolan *suck*


Kommentarer
Postat av: Anonym

finfint.

2009-08-31 @ 08:11:33

Work that tangentbord:

Ditt namn, baby:
Remember me?

@-mail: (jag är den ända som ser)

Underbar blogg som jag måste kika in på?:

Nu är det dags baby!:

Trackback
RSS 2.0