camping? skog? Linn? I DONT THINK SO

Hallå där bloggen! Har tröttnat sjukt mycket på att blogga så som ni ser minskar inläggen. Har inte inspiration...
behöver nog en ny design, det brukar få mig att gå igång. HAHAH. XD
Ikväll ska jag och Ellan dra ut och träffa some boys, eller sitta hemma och kolla på hyrfilmer på bioduken hemma hos mig. Vet inte riktigt om vi orkar gå ut.

Btw måste jag berätta om en sak som hände idag, jag hade precis hämtat en sovsäck som Millie skulle ha till något ,men jag skulle träffa henne senare. Så jag hämtade den och sen var det ju så att jag skulle till tandis så jag åkte dit och sen när jag skulle ta tåget hem så sätter sig en (hothothothothothothot) kille sig bredvid mig och frågar: - ska du ut och campa eller?. HAHAHA. men sen sa jag som det var. Och det hela slutade med att han frågade om mitt nummer....
Snippsnappslut.


Kommentarer

Work that tangentbord:

Ditt namn, baby:
Remember me?

@-mail: (jag är den ända som ser)

Underbar blogg som jag måste kika in på?:

Nu är det dags baby!:

Trackback
RSS 2.0