Klubberiet

Nu var vi hemma från klubberiet! Vi hade superkul, men killarna är så jävla på en... Strula bara med 3, så jag skötte mig bra tycker jag! ;) hahah. S har redan däckat, hahah snarkfia.
Och juste, vi upptäckte att vi hade kameran i väskan så det blev lite bilder när vi gick där ifrån och då kom de 2 killar och ville vara med...
Så bilder kommer senare.
Och det var en läsare som fråga om jag kunde ha frågestund, så jag kanske slänger ihop en imorrn!

Nu går jag och lägger mig jag med. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

hej söta du hoppas allt är finemang med dig, jag befinner mig uppe i norr nu. Alldeles underbart väder ! Kram!:)

2009-06-29 @ 12:06:17
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Work that tangentbord:

Ditt namn, baby:
Remember me?

@-mail: (jag är den ända som ser)

Underbar blogg som jag måste kika in på?:

Nu är det dags baby!:

Trackback
RSS 2.0