Español, blä.

Tjaba Tjena Hallå! Har skittråkigt, pluggar nämligen spanska. Men det är ett måste, här gäller höga betyg. Jag är en jättebra förebild! Till skillnad från utvecklingsstörda Paow,  som hon säger i sitt inlägg, lilla gumman... Jaja, men jag gillar faktiskt hennes blogg.
Några personer har frågat om mina favoritbloggar, och då vill jag nog säga Dollyblond & Lisaplace. 



Ta fram din mobil tryck neråt och släpp, byt ut namnen i berättelsen
 mot namnen i din telefonlista. Fuska inte!

Kära Evelina. För det första vill jag säga att Zandra är den bästa vän jag haft, och att Pontus är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Shilan och Ali gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Malin får ett lyckligt liv tillsammans med Pernilla. Jag vill säga tack till André R för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Jacob . Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Christopher tog sitt liv. Snälla Oliwer,  sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Christian och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Janette som sen kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Sara C eftersom hon varit otrogen mot min käraste Alex. Jag vet att Jenny kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Jimmy för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Pavel och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Sofia.

Kommentarer
Postat av: nadja

ja jag bor i tanzania, flyttade hit i februari:)

2009-05-27 @ 19:59:32
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: ellajohansen

jorå, inte så dum inte, din dag då?

2009-05-27 @ 20:08:16
URL: http://ellajohansen.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Jotack, den har varit bra =). Din då =)?

2009-05-27 @ 20:48:52
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Sofia ♥

Stolt tröktänking! ;)

2009-05-27 @ 21:39:47
URL: http://readthisbitch.blogg.se/

Work that tangentbord:

Ditt namn, baby:
Remember me?

@-mail: (jag är den ända som ser)

Underbar blogg som jag måste kika in på?:

Nu är det dags baby!:

Trackback
RSS 2.0